To tu znajdziemy tysiące powodów do zakupu. Dobre jakościowo produkty w słynnych niskich cenach, regularne i atrakcyjne promocje, przebogata oferta oraz imponująca liczba miejsc, w których można ruszyć w zakupowe tango. Tymi atutami przyciąga do siebie Polki i Polaków europejska sieć sklepów Pepco. Marka popularnych dyskontów odzieżowo-przemysłowych przechodzi właśnie rebranding, aby być jeszcze "bliżej" ludzi.
"Poczuj jakość, pokochaj cenę". Przekaz, jaki kieruje do zakupowiczów Pepco, działa na wielu jak magnes. Ci, którzy przekraczają progi dyskontowych sklepów z tym szyldem, szybko przekonują się, że to jedno z lepszych miejsc do kupowania odzieży dla całej rodziny, zabawek dla dzieci czy produktów dla domu w przystępnych cenach. Stali bywalcy zaś doskonale orientują się w dostępnym asortymencie i regularnych wyprzedażach.
Popularna sieć detaliczna, która liczy już ponad 3000 punktów sprzedaży w 18 krajach w Europie (w tym blisko 1200 w samej Polsce) i jest co miesiąc odwiedzana przez 28 000 000 klientów, zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku. W tym celu ujednolica wygląd wszystkich swoich sklepów. W ramach nowego konceptu wizualnego wprowadza szereg zmian wychodzących naprzeciw modnym trendom i oczekiwaniom kupujących.
Po zmianie logo (nowe ma inną czcionkę, kolorystykę o płynniejszej kompozycji i dodane serce) cały czas trwa poszerzanie asortymentu. Na półkach pojawia się coraz więcej produktów dla panów (dotąd wśród kupujących w Pepco dominowały panie). Na wiosnę wprowadzono sprzęty AGD takie jak tostery czy czajniki. Kolejną nowością w ofercie są produkty spożywcze. Docelowo o 15 proc. ma zwiększyć się oferowany asortyment.
NOWE PEPCO, STALE NISKIE CENY
Pepco, europejska sieć sklepów odzieżowo-przemysłowych, zmienia się wizualnie, ale nie zmienia się w nim jedno – to, z czym kojarzy się wiernym klientom. W sklepach sieci wciąż znajdą oni najnowsze trendy do domu oraz wyjątkowe marki dekoracji, dodatków i ubrań dla całej rodziny
Zgodnie z hasłem marki: "Poczuj jakość, pokochaj cenę" wnętrza sklepów Pepco stopniowo przechodzą metamorfozę. Zwiększa się średnia powierzchnia sprzedaży (o ponad 14 mkw.), przy wszystkich kasach stawiane są stoiska z artykułami spożywczymi, wprowadzane są nowe koszyki zakupowe i ubiory pracowników, przybywa zdjęć produktów widocznych w użyciu, a w witrynach sklepowych pojawiają się szafy z panelami reklamowymi.
Od teraz wszystkie nowe placówki Peco są otwierane tylko w nowym formacie. Istniejące sklepy będą zaś systematycznie modernizowane. Przemianę przeszły już np. wszystkie punkty we Wrocławiu, mieście, w którym marka może pochwalić się wieloletnią działalnością. Do końca 2023 roku 1800 lokalizacji ma być po metamorfozie. W następnych dwóch latach zupełnie nowy wygląd mają mieć już wszystkie sklepy Pepco w Europie.
Pepco zmienia się wizualnie, ale nie zmienia się w nim jedno – to, z czym kojarzy się wiernym klientom. W sklepach sieci wciąż znajdą oni najnowsze trendy do domu. Kryją się za nimi niepowtarzalne kolekcje dodatków i dekoracji, dedykowane różnym wnętrzom: kuchni, jadalni, sypialni czy łazience. Dzięki tym akcesoriom w atrakcyjnych cenach miłośnicy dobrego stylu mogą bez zbytnich wydatków upiększyć swoje cztery ściany.
Jedną z unikalnych kolekcji produktów do domu w nowym Pepco jest New Secession, która stanowi połączenie klasycznej elegancji oraz wyrazistych kolorów. We współpracy z Veroniką Blyzniuchenko – uznaną na arenie międzynarodowej malarką ukraińskiego pochodzenia – powstała zaś romantyczna kolekcja Gilded Age. Każda z nich oferuje wyjątkowe zastawy, przytulne dekoracje do sypialni i najróżniejsze dodatki sensoryczne.
W sklepach Pepco klienci znajdą nie tylko niepowtarzalne kolekcje dodatków i dekoracji do różnych wnętrz, ale także unikalne kolekcje ubrań dla dzieci i dorosłych.
Kto przekracza progi sklepów Pepco, wchodzi też do świata wyjątkowych marek, których próżno szukać gdzie indziej. Część z nich bazuje na licencjach rozpoznawalnych na całym świecie brandów, aby trafić w gusta fanów popularnych postaci z filmów czy książek. Każda z tych dostępnych tylko w Pepco markowych i licencyjnych kolekcji łączy stylowe dodatki do domu ze zachwycającą jakością odzieżą w rozmiarach dla całej rodziny.
Wśród unikalnych kolekcji ubrań dla dzieci i dorosłych warto zwrócić uwagę na Bekkin (wygodna odzież sportowa i komfortowe komplety do noszenia na co dzień). Stricte dziecięcą kolekcję reprezentuje Kukukid z motywami dinozaurów. W powrocie do szkoły pomoże magiczna kolekcja Harry Potter z ubraniami i produktami inspirowanymi kultowym światem fantasy. Wkrótce dołączy do nich Dino Days na bazie filmów "Jurrasic World".
Sieć Pepco nie zapomina również o dobrostanie planety i klimacie, stąd nie brakuje tu kolekcji wykonanych w 100 proc. z naturalnych materiałów, certyfikowanych włókien lub tworzyw pozyskanych z recyklingu. Kolekcja 100% Bawełny prezentuje przyjazną skórze oddychającą odzież w rozmiarach dla całej rodziny. Estetycznie wykonane i wytrzymałe akcesoria oraz pudełka do przechowywania to zaś domena kolekcji Pepco is Green.
Choć marka sklepów tak chętnie odwiedzanych przez Polki i Polaków przechodzi wizualną rewolucję (na szczegółową analizę wpływu tego kompleksowego rebrandingu na jej pozycję przyjdzie jeszcze czas), to filozofia "zawsze blisko ciebie" i "zawsze niskie ceny" nie zmienia się ani o jotę. Jeśli chcecie dołączyć do świata Pepco albo sprawdzić, co w nim słychać, bo od waszej wizyty minęło trochę czasy, to pod tym adresem znajdziecie najbliższe sklepy.
Artykuł powstał we współpracy z Pepco